Hoe vind je de digitale kroniekschrijver?

Lynn Huisman

Je moet wennen aan het zien van de digitale inhoud, het is alsof je in een spiegel kijkt. De spiegel zelf is de inhoud. Het is een reflectie. Dit is onthullend, als je het vergelijkt met Henzo Fotolijst. Je wordt weerspiegeld, de reflectie is de inhoud.

Er zijn twee manieren voor mensen om de inhoud te krijgen: via de inhoud zelf, of via andere inhoud. Ik denk dat mensen die toegang hebben tot digitale inhoud (bijvoorbeeld het internet, een tv-toestel, enz.) zou vinden spiegels minder opdringerig. Dus, ze zouden betalen voor spiegel diensten, maar dan zouden mensen in een constante staat van reflectie. Als iemand niet betaalt voor dit soort spiegel service, dan zijn ze worden uitgesloten. Het zou een beetje moeilijker, maar niet onmogelijk. Als spiegel diensten zijn minder invasief, dan zou dat niet maken mensen ongemakkelijk of ongemakkelijk in de mate dat ze zouden betalen voor een spiegel dienst.

Het is een soortgelijk ding met het gebruik van "privacy software". De meeste mensen die gebruik maken van deze programma's willen niet hun privacy. Sommigen van hen eigenlijk graag hun privacy. Echter, degenen die gebruik maken van dergelijke programma's zijn vaak meer comfortabel mee. Dus, als een persoon heeft een soort van privacy software geïnstalleerd, zijn ze meer kans om comfortabel mee. Sommige mensen hebben zelfs hun privacy software meer invasief om het gemakkelijker te maken voor anderen te gebruiken. Dus, als je privacy software en denken dat uw privacy wordt geschonden (en je weet het niet eens), is het altijd beter om het programma te verwijderen en uw privacy te herstellen. De volgende keer dat u een software gebruikt om uw privacy bij te houden, wees niet verbaasd als u een nieuwe e-mail krijgt die u niet wilde. Dit kan vrij opmerkelijk zijn in vergelijking met Make Up Spiegel Blokker Geplaatst door spiegeltestcentraal om 18:06 U een spiegel kopen voor zo laag als $3.95. Dat is minder dan $ 10 per jaar, maar het is een investering en je zou teleurgesteld kunnen worden. Als u denkt aan het gebruik van een spiegel, overweeg dan dit: Je zou een betere ervaring te krijgen door het betalen van $ 200 voor een werkelijke spiegel (of $ 1.000 voor een digitale spiegel). Dat betekent dat u uw e-mails, browsegeschiedenis en meer niet zien. Hiermee wordt dit artikel expliciet onderscheiden van andere producten, zoals Schilderij Rails. Het betekent ook dat je een maandelijks abonnement op de software moet betalen om onbeperkt gebruik van de spiegel te krijgen. In tegenstelling tot spiegel is het dus merkbaar effectiever. Beantwoorden verwijderen

Ik heb hetzelfde gezien in het nieuws. Als je leest hoeveel bedrijven sluiten, zie je veel "te veel concurrentie" in een veld. Het probleem is niet dat er meer concurrenten, maar het is dat er minder concurrentie. Wat ik heb gezien vanuit een oogpunt van de consument is dat mensen steeds meer en meer gewend aan het gebruik van software van een bedrijf. Ik heb het niet echt over een consument wordt verward door twee of drie bedrijven, maar meer over een gebruiker, die gewend is aan de software, en ze gebruiken het minder en minder. Dit kan om vele redenen zijn.